Home Mieszkania Echo Investment przedstawia wirtualnego asystenta, który pomoże w wyborze mieszkania

Echo Investment przedstawia wirtualnego asystenta, który pomoże w wyborze mieszkania

przez Aleksander

Obserwując zmiany zachodzące w naszym społeczeństwie oraz łatwość z jaką sięgamy po nowe technologie, Echo Investment dostarcza kolejne rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję. Jako lider na polskim rynku mieszkaniowym, firma wprowadza innowacje także do swojej komunikacji z klientami. Najnowszym udogodnieniem, z jakiego mogą skorzystać osoby poszukujące mieszkania, jest Aurelia – wirtualny doradca klienta.

Echo Investment stawia na technologie zapewniające użytkownikowi komfort, bezpieczeństwo i oszczędność czasu. Tylko w 2020 roku deweloper planuje wybudować i zaoferować klientom ponad 1 200 mieszkań wyposażonych w przygotowany do dalszej rozbudowy inteligentny system do zarządzania domem “Echo smart”. Wśród nich znajdą się między innymi lokale w Browarach Warszawskich, łódzkiej Fuzji czy Stacji 3.0 we Wrocławiu. O nich, choć nie tylko, już dziś osoby zainteresowane inwestycją w mieszkanie mogą porozmawiać z Aurelią.

Chatbot Aurelia o inwestycjach mieszkaniowych Echo Investment wie niemal wszystko. Rozmową z nią jest możliwa na Facebook Messengerze oraz stronach internetowych wybranych inwestycji – Stacji Wola w Warszawie, Fuzji w Łodzi, osiedla KRK w Krakowie, Stacji 3.0 we Wrocławiu, a także poznańskich Naszych Jeżyc. Docelowo Aurelia zagości na stronach wszystkich projektów mieszkaniowych Echo Investment.

Łatwo zauważyć, że to klienci i ich potrzeby stały się najważniejszym katalizatorem zmian, które nadają kształt współczesnym inteligentnym mieszkaniom, budynkom, a nawet miastom. Zmienia się także sposób, w jaki się z nimi komunikujemy. Nasi klienci oczekują szybkich reakcji i łatwego dostępu do wiedzy, a Aurelia spełnia oba warunki. Dzięki chatbotowi, osoba poszukująca mieszkania może zawsze otrzymać potrzebne informacje i najlepsze podpowiedzi, by znaleźć mieszkanie dokładnie dopasowane do jej potrzeb – mówi Waldemar Olbryk, członek zarządu Echo Investment.

Aurelia ma dostęp do pełnej bazy danych o mieszkaniach w ofercie Echo Investment i na podstawie kryteriów podanych przez rozmówców, jest w stanie w ciągu kilku sekund wyszukać lokal spełniający ich oczekiwania. Użytkownicy mogą np. sprecyzować, jaki jest ich limit budżetowy, jakiej powierzchni poszukują, podać liczbę pokoi, pięter czy preferowaną ekspozycję na strony świata.

Aurelia to doradca, który jest dostępny całą dobę, ma imponującą wiedzę na temat naszych inwestycji i nieograniczony zapał do pracy. Jest jednym z udogodnień, które wprowadzamy do naszej komunikacji z klientami, tak by mogli oni sprawdzić naszą ofertę z każdego miejsca na ziemi i o dogodnej dla nich porze. Poszukujący mieszkania marzeń mogą porozmawiać i znaleźć je z Aurelią, szczegóły omówić z naszym doradcą biura sprzedaży podczas spotkania online, a potem dokonać rezerwacji przy użyciu elektronicznego podpisu – dodaje Dawid Wrona, dyrektor sprzedaży mieszkań Echo Investment.

Dzięki integracji technologii sztucznej inteligencji z systemami informatycznymi dewelopera, stworzyliśmy rozwiązanie zarówno efektywne, jak i efektowne. Naszą ambicją było opracowanie chatbota zdolnego do poprowadzenia naturalnej i miłej, a zarazem profesjonalnej rozmowy. Aurelia oferuje klientom niezwykle wygodny i szybki dostęp do informacji na temat inwestycji mieszkaniowych z poziomu Messengera – najpopularniejszego komunikatora internetowego – komentuje Maciej Maliszewski z firmy K2Bots.AI, odpowiedzialnej za wdrożenie chatbota.

Echo Investment, jako pierwszy deweloper na polskim rynku, wdrożyło mobilne odbiory mieszkań. Od dwóch lat można je odbyć zdalnie – za pomocą wzmocnionych tabletów Samsung, co oszczędza czas klientów oraz papier. Ponadto firma wprowadziła możliwość spotkań online z doradcami, podczas których prezentowane są makiety Virtual Reality projektów oraz ich najbliższej okolicy. Kolejnym udogodnieniem jest elektronizacja procesu rezerwacji mieszkania – dzięki współpracy z Asseco, od końca marca klienci mogą zawrzeć umowę bez wychodzenia z domu. Deweloper planuje wdrażać także dalsze zmiany w swoich procesach biznesowych. Już niedługo klienci będą mogli śledzić postępy na budowach Echo Investment w czasie rzeczywistym, podczas wideo rozmowy z doradcą lub dzięki dedykowanej zakładce na fanpage’u ECHO Mieszkania na Facebooku.

Powiązane artykuły